På blogg-fronten intet nytt…

Har inte skrivit här på nästan en månad, men å andra sidan har jag inte haft nåt speciellt att skriva heller. Försöker komma ikapp med uppdatering och redigering av mina bilder, vilket jag skrev om i mitt förra inlägg. Det tar mycket tid, men jag försöker jobba på med det.

Det blir ofta att jag istället fastnar med någon skön misantropisk/satanisk musik och låter livsförnekelse och hat i brutal metal-form skölja över mej. Balsam för en plågad själ…

Heta musiktips är t.ex. :

  • Arkhon Infaustus – Orthodoxyn
  • Glorior Belli – Manifesting The Raging Beast
  • Mg³a – Mdłości
  • Armagedda – Ond Spiritism: Djæfvulens Skalder
~ by engHell on Friday, 6 June, 2008.

Leave a Reply

 
